הנעליים והכפכפים של חברת בירקשנטוק חוזרות לאחרונה לאופנה. אמנם מעולם בירקנשטוק לא סבלה מחוסר פופולריות והמוצרים של החברה נמצאים בעלייה מתמדת מבחינת מספר המוצרים הנקנים, אבל למרות זאת, הנעליים נחשבו למפגע אופנתי שאנשים לובשים אותו בגלל הנוחות למרות חוסר האופנתיות שלה.

00-ashley-olsenלאחרונה המגזין הפופלרי ווג פרסם כתבה על החזרה של בירקנשטוק לאופנה תחת הכותרת "ריגושים זולים! מדוע הנעליים הלא – אופנתיות חוזרות לאופנה?". בתוך הכתבה מתוארים חלק מעורכות האתר של ווג בכך שהן לא מוכנות להתנצל על הנאמנות שלהם לבירקנשטוק למרות העובדה שהם נחשבות באופן ברור לשגיאת אופנה בלתי נסלחת. בכתבה גם הופיעה תמונת פפארצי של אשלי אולסן הולכת עם זוג של בירקנשטוק גיזה נעולות ברגליה.

דיויד קהאן מבחרת בירקנשטוק התייחס לתופעה ואמר שאכן אחת לכמה שנים כמו גלגל שמסתובב הנעליים של בירקנשטוק חוזרות לככב במדורי האופנה למרות שהחברה לא משנה את האופי של הנעליים שלה לפי האופנות המתחלפות. אפשר לראות את העובדה שבירקנשטוק נשארת נאמנת לקו האופנה שלה גם בקטלוג של אופנת חורף 2017 שיצא לאחרונה. לטענת החברה, בגלל שמדובר בחברה וותיקה בת 240 שנה הם לא מתרגשים מהעובדה שהנעליים כרגע נמצאים באופנה. לטענתם, הם חושבים על שאלת המכירות של החברה בעוד 7 שנים ולא על המכירות בעוד שבעה ימים או שבעה שבועות. 

מומחי אופנה טענו לאורך השנים שהאופנה של נעליים לא מוקפדות למראה ייעלמו מאוד מהר מעולם האופנה אבל מסתבר שהם טעו ושיש משהו במראה הלא מחייב של הנעליים הללו שקוסם לרבים מאוד מאנשי האופנה.

מה דעתכם – האם בירקנשטוק יכולות להיחשב אופנתיות?

היו חברותיים! נהנתם? שתפו בכפתורי השיתוף למטה.

https://www.instagram.com/p/BNE86kxgN67/?taken-by=marlies_viktoria

כתיבת תגובה